Wow..

Efter Olas länk och uttalande om min likhet till Jill Johnson ökade besöksantalet med en väldig fart.... haha!!
Att jag skulle vara lik denna stjärna kom faktiskt inte som någon nyhet, utan jag har hört den förr.
Faktum är att det var det första Stefans farmor sa när hon träffade mig för typ ett år sedan.

-Du är väldigt lik, hon den där som sjunger....Säger Stefans farmor när jag skakat hand och presenterat mig vid vårt första möte.

-Den där som sjunger? svarar jag förvånat.

-Du menar Jill Johnson, säger stefan som tydligen också tänkt tanken.

-Ja, just hon! utbrister farmor.

Men jag kan själv inte påstå att jag någonsin tänkt tanken och jag kan inte se en enda likhet, bortsett från kattögonen som försvinner när jag skrattar och ler...
Men tydligen fanns likheten där redan 2005 när jag träffade Ola i Barcelona, där ser man!


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, det var ju faktiskt hur kul som helst! jag har faktiskt aldrig tänkt den tanken heller, men kanske gör i fortsättningen..? :)



njut av a lot like love och lite av ashton ;)

2009-01-11 @ 21:40:20
Postat av: Anonym

haha, lite knäppt faktiskt...



åhhhh Ashton, ja blev om möjligt ännu mer kär i han:) såg du?

2009-01-12 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0