A lot like love

vad är det för dag idag?
är det en vanlig dag?
nej det är ingen vanlig dag
för det är jossans plugg dag
HURRA HURRA HURRA


Jag jublar av glädje, det är tråkigt väder, blåser o är hur mörkt som helst.... hela dagen ska tillbringas i ensamhet. Usch jag hatar söndagar när det är bortamatch.
En alldeles utmärkt dag som hela dagen ska ägnas åt mina studier. Nice.
Men mitt i allt mörker så har helt plötsligt en önskan slagit in, hör och häpna.
För hur många gånger tänker man inte inför en tenta att tänk om jag hade haft en dag till att plugga då hade jag fixat den galant. Och igår slog blixten ner från en klar himmel
jag har gjort det igen
tentan är ju inte alls imorron, den är ju på TISDAG :))))))))
hahahahahahah
det är inte alls måndag och torsdag som jag trodde, utan det är tisdag och fredag!!
Så jag har både idag och imorgon på mig att fixa alla instuderingsfrågor.
Fullt ös under dagen med start nu för ikväll är det min absoluta favorit film
A LOT LIKE LOVE
filmen som gjorde att jag föll pladask för Ashton Kutcher!

 

With love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0