obalans i kroppen

Det är något som har rubbat min balans i kroppen.....
Jag har blivit ALLERGISK mot att gå promenader!!
jag förstår inte vad som hänt, först trodde jag det var kylan, men effekten blev det samma när jag gick på löpbandet i gymmet (och där är det inte kallt).

Det har hänt tre gånger nu..... så det är inte en egångsföreteelse. Jag ser precis ut som jag gjorde de första dagarna i Thailand innan jag och lillebror besökte apoteket. Men då trodde jag/vi att det var värmeutslag.... och det tror jag fortfarande att det var då.
Men nu är det inte varmt utan det är kallt ute, jag blir iofs varm och svettig när jag går.....
Jag får omformulera mig
Jag har blivit ALLERGISK mot mitt eget svett.... ööö
Fast det kan det ju inte heller vara.... eftersom de inte kommer när jag blir svett av andra anledningar.... bara när jag går.

Jag får nästan en lila nyans i ansiktet och det blir alldeles stelt... känns nästan som när man varit ute och det har varit riktigt riktigt kallt! Halsen blir alldeles knallröd och prickig. Armarna och bröstet blir hur prickiga som helst! det kliar inte eller så utan de bara sitter där en halvtimme och sen försvinner de.... mkt märkligt! jag kommer nog aldrig förstå mig på min kropp, det spelar mig spratt som inte alltid är så lätta att tolka och tyda.

Stefan har en poäng i att det blir aldrig vardag med mig, för man vet aldrig vad som kan hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0