Mot Karlskoga

Min blogg ryker nog snart......
Eftersom mitt liv som student inom en hyffsad framtid är över och det börjar bli dax att söka sig ett välbetalt jobb!
Jag vill ju inte att min framtida arbetsgivare ska kunna googla upp min blogg, nej nej nej!!!
Läste om det i Aftonbladet idag och det gav mig en tankeställare,
samtidigt som jag faktiskt tidigare har tänkt tanken på de människor som gör inbrott när man läst i bloggen att de ska vara bortresta osv....

det är skönt att ibland skriva av sig, men inte till vilket pris som helst, så det får nog bli i pappersform fortsättningsvis tror ja...

idag bär det i alla fall av hemåt till mamma o pappa!!
på lördag ska stefan o jag och titta på lägenheter i Kristinehamn...
Vår testperiod lider mot sitt slut, men jag vill inget hellre än att dela min framtid med honom!! Tillsammans ska vi hitta nått gemensamt! Vi har inte så högra krav, men jag skulle gärna vilja ha något större än ettan vi delat på nu, gärna med ett separat kök :P



Tillsammans ska vi gå genom eld och vatten
och jag släpper dig aldrig!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0