Long time no see

Jag måste säga att ni som läser håller ut bra trots den något klena uppdateringen från min sida :o)
Nästan i princip samma antal läsare varje dag, av det drar jag slutsatsen att det är samma människor som läser varje dag. ååååå ja är så nyfiken på vilka ni är!?!?!

Jag har givetvis varit hemma och firat jul, men det har ni väl redan räknat ut och med tanke på att mammas och pappas dator tar ungefär ganska exakt en hel halvtimme på sig för att öppna startsidan så har jag inte haft internet under vistelsen. Att datorn är den segaste i världen har jag min lillebror att tacka.... haha.

Julafton gick i år i singstars tecken, stackars grannar! Det kan man kalla löjliga familjen, mamma som är den enda som faktiskt kan sjunga, blev galen på att "mikrofonen inte fungerade" eftersom hon hela tiden förlorade. Pappa som sjunger hellre än bra var en riktig hejjare på Mauro Scocco - Sarah (återigen stackars grannar), men även Uno Svenningsson - under ytan blev till hans favorit. Dock var det så ansträngande att han var tvungen att kliva rakt in i duschen :D hahaha. Lillebror var en riktig talang till mammas stora förvåning, men det visste jag redan ;) Stackars farmor satt där och kunde inte göra annat än att skratta åt oss!
Julaftonskväll tillbringade jag med Stefan och hans familj i Kristinehamn. Summan av kardemumman är att jag saknade tomten, men var lycklig ändå.

Det blev ingen juldag på statt, för första gången på ja vet inte hur många år. Jag vaknade med migrän och vi sålde våra biljetter. Lillebror tjänade en rejäl hacka må ja säga. Okej visst är det kul att gå ut på juldagen när alla hemvändare kommer hem, men hallå inte till vilket pris som helst!!!!

Väl tillbaka i Skövde så firade vi nyår i gott sällskap och med god mat. Vi spelade sällskapsspel som inte riktigt var av min smak, jag gjorde något av en succé och det är något jag kommer få höra i tid och evighet. Men det bjuder jag på.
2008 måste sammanfattas som det bästa året någonsin och jag hoppas att 2009 kommer bli minst lika bra! (vilket jag inte tvivlar på)!


                         
Marie & Malin var med                                   Likaså Samuel
och skålade in det nya året



                                          
          Lotta o Jag                                    Stefan visar sitt rätta jag .....                
  på Skara Ik:s julfest



 
  men jag tycker om honom ändå ;)    
  

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, här har du en trogen läsare i alla fall! Har dock saknat uppdateringar, men är glad att du är tillbaka - om du nu verkligen är tillbaka och inte bara gästspelar? :)



vi får höras och se till att ses SNART!



stor kram till dig:)

2009-01-05 @ 18:51:01
Postat av: Beakis

En annan trogen läsare, trots att jag nästan gav upp att kolla nu under jul;)



Ville bara säga att ni är fina ni två!

Kram å ha det fint, vi åker snart till Nya Zeeland!

Kramar Beakis

2009-01-05 @ 19:15:18
Postat av: Josephine

Maria & Beakis

Jag kände redan till er båda :) känns tryggt att veta att ni inte glömt mig!!

Maria det här blir inget gästspel från min sida, men du får säga till om du vill göra ett :) Om det inte va så knapert i plånisen skulle ja åka å hälsa på dig direkt....!

Tack för dom fina orden Beakis!! :) Nya Zeeland?? vad ska ni dit och göra?? jag tror bestämt att ja får ta en sväng till din blogg!



kram på er

2009-01-05 @ 19:48:01
Postat av: emma

jag läser också, men nu får du allt ta och bli bättre på uppdatering när ni gör Skövde igen : ) Skönt att ni hade en bra nyår och jul, vi har haft det underbart. Hälsa Stefan och kom gärna och hälsa på!



kram

2009-01-05 @ 21:07:14
URL: http://popsickness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser!

Jag blir ju inte förvånad att en Nilsson tjänar pengar när han får en chans.

God fortsättning på er! Snart lämnar jag också Värmland.

Kram

2009-01-06 @ 19:13:26
Postat av: Helen

Helen äre!

2009-01-06 @ 19:14:23
Postat av: Helen

Tredje på kort tid! Jag måste bara berätta att jag precis läste ut En sorts kärlek. Nu är jag alldeles rödgråten!

/Helen

2009-01-06 @ 19:43:30
Postat av: Josephine

Att en Nilsson tjänar pengar??!?!?! ööööööö vad menas???

du glömde skriva vem du är by the way ;)



Helen:

En sorts kärlek är den absolut sorgligaste boken jag någonsin läst. ALDRIG har en bok fått mina tårar att forsa på det sättet....

2009-01-06 @ 20:05:06
Postat av: Beakis

Vi ska till NZ för praktik, blir borta ett halvår! Ska upprätthålla resedagbok har jag tänkt, du får ett mail om adress osv.



ha de!

2009-01-07 @ 19:53:06
Postat av: Josephine

ja men just ja, ni har ju en praktik kvar... så roligt!!! spännande, ja ser fram emot att följa er resa på resedagboken!! hoppas ni får det kanon och hälsa jonas!! kramkram

2009-01-10 @ 19:22:09
Postat av: Jessica

Å ja läser ju också, såklart! =) KRAMAR!!

2009-01-12 @ 18:17:46
URL: http://pinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0