Jag skulle så gärna....

....vilja att min älskling kom hem till mig, men han är som vanlig ute och roar sig mendas jag ska plugga. Men hur lätt är det när det enda som snurrar i mina tankar är han och allt blir en enda salig röra. Stefan Olsson vs Sigmund Freud. Inte så svårt, jag väljer ju hellre att vila mina tankar på den först nämnda. 

....vilja öppna en bra bok och sträckläsa. Minns inte när jag senast läste en riktigt bra bok... eller jo det minns jag ju visst. Stig Larsson var det ju såklart och snart får jag se den på bio! Men jag som älskar böcker skulle så otroligt gärna vilja koppla bort allt och bara försvinna in i fantasiernas värld. När jag pluggar så är det så mycket kurslitteratur att läsa att jag inte klarar av att läsa en skönlitterär bok samtidigt och jag avundas er som kan det! Men i sommar då......

....vilja ha pluggat klart och ha ett jobb och tjäna massor med pengar! Jag skulle köpa massa nya kläder, väskor, skor, smink, smycken you name it! Nu vill jag inte ens unna mig att gå till frisören för att det kostar på tok för mycket pengar dom pengarna lägger jag hellre på en ny tröja.... Jag vill inte behöva välja, jag vill ha både nyklippt hår och ny tröja!!!

....vilja åka på semester. Ligga på standen, få bort alla sår och bli lite brun (röd) eller ja i alla fall få lite färg!

....vilja ha ett träningskort på ett seriöst gym så ja kan träna hur mycket Les Mills ja vill!

....vilja vara frisk pigg och kry!




Kommentarer
Postat av: ola

krya på dig! Och säg åt din pojkvän att inte vara ute och roa sig så mycket!! :)

2009-01-11 @ 12:15:45
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0