Ge mig styrka!!

Hemma igen efter att ha avklarat den första tentan, det kändes rätt okej och nu är det bara att ladda om batterierna inför den andra på fredag..... hur nu det ska gå till?
det är typ 100 instuderingsfrågor, vilket för mig är en omöjlighet på tre dagar med min tröga hjärna. Jag la allt krut på att i alla fall klara en så den andra får gå som den vill. Förhoppningsvis har jag lite tur med mig och pluggar in rätt frågor.

Men innan jag tar nya tag ska jag sova en timme eller tre, att ha klockan på 6.30 imorse har satt sina spår och jag går i en dimma, hela världen snurrar och jag känner att det enda jag vill är att få sova!!!


faktum är att jag har övat i en vecka på att komma ur sängen innan 9, men det har inte gått. Jag har gått från att vara kvällstrött och morgonpigg till att vara nattuggla och hur morgontrött som helst! Knas. jag inväntar våren, då ska det bli folk av mig igen när jag kan gå på obligatoriska morgonpromenader. Jag törs liksom inte det nu i mörkret, man vet ju inte vem man kan stöta på här i Ryd.

När jag var ute och gick häromdagen så såg jag hur det handlades med varor (som jag inte tänker nämna vid namn, mest för att jag inte vet hur det stavas:) i tunneln jag gick igenom. Tanken att ringa polisen sprang genom mitt huvud tills dom spände blicken i mig och jag knallade snällt vidare och låtsades som att det regnade. Läskiga typer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0