Friday - I'm in love

Idag är det fredag och det innebär premiär av Let´s dance!!
det ska bli extra kul att titta eftersom en barndomsvän (skulle man väl kunna kalla det) är med och tävlar.
ingen mindre än Martin! jag ska hålla alla tummar och tår för att han och Linda Haglund tar hem hela tävlingen!



Imorgon är det bara att ladda om för då ska det hejjas på Rickard och Magnus Carlsson i körslaget, för där är Rickard (en utav mina klasskompisar) med i kören!
Det är mkt nu..... :o)
Stackars Stefan som måste stå ut med att jag väljer TV-program två dagar i rad, fniss. Han har det inte lätt!
Men det är ju i alla fall slut på idol!!! Fniss

Men jag tror inte det går någon nöd på honom eftersom jag faktiskt har låtit honom ta bussen helt ensam in till stan för att fika med en "kompis", till middag vankas det lyx i form av potatisgratäng och fläskfilé givetvis med efterrätt och ett par glas vin till det! till let's dance finns givetvis hans favoritchips och en cola (som redan nu står på kylning). Så kom inte och säg att han inte har det bra ;D haha. Allt för att slippa sura miner.
13 minuter som singel igår var 13 minuter för mycket!
 
oj oj oj vad skit jag kommer få för det där sista stycket, men det är inte mer än rätt!!!! hahahaha


Många kramar & trevlig helg från

HALTA LOTTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svejs!

Såg nyss Lets dance, fatta vi fick in kanalen här uppe i norr!

Så Martin är din barndomsvän och nu är Rickard kändis, snart ser man väl dig på kändisfester;)

Ha det gott!



Kramelikram

2009-01-09 @ 22:17:37
Postat av: emma

Vad roligt att Martin är med, vi prata ju om honom :> såg inte igår men gissar att han var grym. Är allt bra i vårt gamla skövde? krams.

2009-01-10 @ 13:25:21
URL: http://popsickness.blogg.se/
Postat av: Josephine

Alltså det är helt otroligt att ni har sändning så långt upp i norr som du befinner dig ;) så roligt att du är inne o läser i min blogg!! :) ja vill inte synas i vimmlet på någon annans bekostnad du vet, jag satsar snarare på en egen karriär inom blogg världen och tänkte göra en blondinbella :D hahahahaha. saknar dig, men snart ses vi förhoppningsvis, min lilla chokladpralin ;)

2009-01-10 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0