Äntligen helg med Stefan Olsson o Josephine Nilsson

Tentorna är avklarade och jag lever fortfarande :o)
Hur resultatet blev låter jag vara osagt och ber till högre makter att det ska gå hela vägen!

Lördag och tentafest byttes mot en dag i Göteborg och lite shopping
men det blev inget Göteborg för när klockan ringde imorse orkade vi inte ens kommunicera med varandra, vände på oss och sov vidare. Vi har haft en lugn dag och tänker avsluta den med en bio!

Jag har tagit tillfället i akt att påbörja en bok nu när det faktiskt är 4 dagar utan ångest för att jag borde plugga! Anna Jansson - pojke försvunnen, den verkar helt okej so far!

Måste ju även passa på att skryta över min underbara sambo som stått ut mig de senaste veckorna trots att jag inte lyft en finger hemma och bara gått runt o våndats över de kommande tentorna. Han är bäst!!! och inte nog med det, för trots att tentorna är klara och inlämnade så skämmer han fortfarande bort mig!
Två dagar i rad har jag tilldelats egen tid i väntan på att middagen serveras = krypa ihop i sängen och läsa!
och vilka middagar sen, han har nog valt fel inriktning i sin yrkeskarriär. Fast iofs så säger ju ryktet att arbetar man som kock så lagar man inte mat hemma.... och det vill jag ju helt inte vara med om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0