Urtrista tisdag

Min andra tisdag i Skövde.
Jag kämpar på, det va tungt i helgen. Men nu känns det lite bättre igen.
Men jag saknar den norrländska mentaliteten. Där blir man trevligt bemött och det är mer regel än undantag med ett leende. Här nere är det raka motsatsen, man är dryg och otrevlig!

Imorse ringde klockan strax efter sju, jag konstaterade och somnade om, jag ska inte på föreläsning förens klockan 15.00 så vad sjutton ska jag upp så tidigt och göra....
Stefan är på övningsfältet och leker med de andra pojkar o flickorna i overall hela dagen och sedan ska han vidare till fritidsverksamheten och leka med puck och klubba = han är borta hela dagen.

Jätte tråkigt!!
Behöver jag säga annat än att ja lever för stunderna när han kommer hem!?!

Igår när han kom från träningen chockade jag och va faktiskt inte hemma när han kom hem!! Jag avslöjande mig dock eftersom både tv:n & radion va på.....
Jag va till soptunnan.

Jag funderar starkt på att börja lira boll igen. Suget är enormt och jag vill egentligen inget hellre.
Jag har till och med kollat upp telefonnumret till en tränare och dessutom sparat det i mobilen. Men jag är rädd för att jag inte kommer längre än så.....

men jag vill!



Kommentarer
Postat av: Helen

Ring för tusan. Vad är det för lag?

2008-09-09 @ 18:43:44
Postat av: Josephine

törs inte :S vad ska jag säga?!?! skövde kvinnliga IK, dom har ett lag i div 3 och så har dom ett reservlag men ja vet inte i vilken div. Dom tränar inte alls långt ifrån där jag bor.... ska nog gå dit och smyga på dom någon kväll o se vad det är för gäng :)

2008-09-09 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0