Lyckliga lördag :o)

Stefan är på svensexa hela dagen i dag. Vilket innebär att det är inte bara jag som är lämnad i ensamhet idag.
Så jag, Malin och Marie ska tillsammans med Theo 1,5 år spendera tid på tumanhand (eller vad det nu heter :o)

En runda på stan, en fika och sen hem till Malin och Daniel där vi ska laga middag till grabbsen när de kommer från fallskärmshoppningen!
Sen blir det säkert en film eller så, så att killarna får roa sig på egen hand..... Det är väl det en svensexa är till för, inga tjejer. Men när det ska lagas mat, då är det tur att vi finns. och vi ställer ju mer än gärna upp för våra underbara pojkar! Fniss.

å så fick jag ju krama pappa igår, han va på genomresa genom skövde. Tåget stog stilla på stationen i hela två minuter och det va klart att jag va på plats för att ge pappa en kram :)
och på måndag kommer mamma och hälsar på.
Just nu känns livet inte så mörkt. Mina dagar blir mer och mer fyllda!

På torsdag är ändå höjdpunkternas höjdpunkt!
Igår fick jag den stor lyckan erbjudande om att köpa två COLDPLAY biljetter till torsdagens utsålda konsert!
Jag har tittat på biljetter på blocket för att jag så gärna ville gå, men 1000 spänn för en biljett kändes lite väl mycket, även om jag va rätt nära att slå till.
Men så kom två biljetter och praktiskt taget hoppade på mig.
Så på torsdag ska jag och Helen till stockholm och roa oss.
LÄÄÄÄÄNGTAR!
Behöver jag säga mer än att jag va som ett barn på julafton igår kväll, LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Coldplay, mmm....lär bli bra! Have fun:)

2008-09-14 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0