Husmor

Idag hade vi sovmorgon båda två och stefan började först nu efter lunch.
Tvättstuga hade vi bokat till klockan 12.00, mycket smart drag av min sambo som slapp undan detta nöje!

Under förmiddagen har vi bakat negerbollar [enligt mig inget fult ord för de heter faktiskt så!!]
jag vet inte riktigt vad som gick snett, men det blev krig i vår lägenhet.
smet över hela lägenheten, blött golv, smet över våra kläder och håret ja precis över allt!!!
små barn roar sig lätt......

tiden sprang liksom ifrån oss och maten var tvungen att lagas......


stefan har nu åkt till skolan och han ska direkt på bortamatch efter skolan och kommer inte hem förens sent i natt.
Så nu sitter jag här, med en lägenhet som måste dammsugas, skuras, disk som måste diskas och tvätt som ska tvättas.
men jag gör det dock med ett leende på läpparna för jag har ju trots allt världens mest underbara sambo!




Han är något knäpp, men man kan inte göra annat än älska honom för den han är ;P

Lika barn leka bäst finns det visst nått ordspråk som säger......

______________________________________________________________________________________________

Idag skulle farfar ha fyllt 91 år.
Saknaden efter honom är lika stark idag som den var när han 2005 somnade in.
det gör fortfarande lika ont
men jag vet att han har det bättre där han är nu och jag hoppas vi ses igen!



Kommentarer
Postat av: Beakis

Mer chokladbollekrig åt folket! Det är så det ska vara! :D

Tråkigt med sorg!..but I believe in heaven - ha hopp!:)

2008-09-24 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0