Hockeyfru

Jag förstår inte helgen hinner knappt komma innan den gått förbi... hur är det möjligt?!?!
I fredags så gjorde vi inte så mkt, stefan hade träning och kom hem lagom tills mina ögonlock var på väg att slå igen.

Igår lördag däremot så fick vi ta igen all tid som vi missat under veckan. Vi tillbringade en timme i gymmet och var och handlade :D haha. Ja men vaddå vi fick i alla fall umgås med varann :)
Kvällen tillbringade vi hemma hos Samme tillsammans med ett annat par. God mat, trevligt sällskap men en fruktansvärt dålig fotbollsmatch som inte kräver någon närmare förklaring.

Sammes blivande fru var på möhippa och han fick agera femte hjulet, eller ja riktigt så va det inte. Det va snarare jag som fick hålla hårt i min prins!! Tjejer kan allt vara ett bra märkligt släkte..... haha.
Smickrande dock.

Idag är det söndag = match dag och jag ska snart sluta upp med de andra "hockeyfruarna", sätta oss i bilen och styra kosan mot Skara ishall! Där våra små pojkar ska åka lite skridskor och få leka av sig lite så att de kan komma hem och ha lugnat ner sig lagom till en mysig "hemmasöndagskväll".


Kommentarer
Postat av: Beakis

OJ va Phi-Phi varit aktiv på bloggen! Har typ ominstallerat hela datorn så jag har heeelt missat din blogg på en hel vecka! (brukar ju inte göra så mycket i vanliga fall, men nu var du ju riktigt aktiv!) Kul me plsykologi, ett tungt men intressant ämne! Lycka till me hemma/hockeyfruandet! Kram kram

2008-09-08 @ 22:08:57
Postat av: Beakis

Livet lever mycket väl som man och hustru - ah så gött! Slippa korridor, ha varandra i närheten i egen lägenhet...:):)



Jonas hälsar tillbaka:)

Kram kram

2008-09-09 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0