Hastigt och lustigt

Idag började jag skolan, äntligen skulle det bli struktur och ordning på vardagen igen.
HA, trodde jag ja....
En dag och aldrig mer!

Tack snälla studievägledare som har gjort mig 1015 kronor fattigare helt i onödan.
Innan jag sökte skola så vad jag noga med att ta reda på om det skulle vara föreläsningar VARJE dag med tanke på pendlingsavståndet. Svaret jag fick var, nej det kommer inte vara föreläsning varje dag.
Visst hon hade rätt, men hon kunde ju samtidigt ha meddelat mig att det är praktiska lektioner UTÖVER föreläsningarna.
Gissa om jag satt med lång näsa när jag fick schemat i min hand.
VARJE DAG fram tills november!
yes, precis vad jag hade räknat med,
speciellt glad blev jag över 1,5 timmes STAVGÅNG som skulle gå av stapeln nästa onsdag.
Jo men varför inte, åka 1,5 timmes tåg för att gå stavgång i 1,5 timme och sedan föra dagbok över promenaden som dessutom ska lämnas in i grupp..... för det skulle jag inte kunna göra hemma!
Men icke att förglömma på onsdag ska vi mellan 10 och 12 lära känna varandra och fotograferas. Känns också jätte vettigt att spendera 4 timmar på resande fot för.
HALLÅ!
Jag som hade sett fram emot det här jätte mycket, fick ett rejält bakslag!
Vad ska jag göra nu?!?!?!
Den här kursen är i alla fall inte längre ett alternativ.
Eller ja iofs skulle jag ju kunna lämna in något gammalt arbete från högstadietiden och göra det lätt för mig. För det var ungefär den klassen som det var på första uppgiften. 

Gör ett arbete om fotboll

DET KAN DU GÖRA SJÄLV! 
tack för mig  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud..Förstår verkligen vilken besvikelse! :( Va tråkigt..

Härligt å höra att samboskapet funkar som de ska iaf! ;)

Hihi, näe bloggandet blev som en liten surprise va?;) Hoppas att de ordnar sig me skolan nu!!



Kramar!

2008-09-01 @ 20:56:42
URL: http://pinkeyes.blogg.se/
Postat av: Rebecka

men oj!! å jag vet inte ens vad du läser och vart du läser... Kul me sambo iallafall, det låter bra:) Å tack för grattiset, blir glad!



Kram å hoppas det ordnar sig!!!

2008-09-01 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0