Färjan

Igår började färjan på kanal 5.
Jag läste på både aftonbladet och kanal 5:s hemsida om hysterin kring de som varit med och rädslan för att de har gjort bort sig på ett eller annat sätt.

"färjan kommer krossa många äktenskap"

hallå, det är väl inte mer än rätt att dom jävla idioterna åker dit!
att åka på kryssning med inställningen att det som händer på båten stannar på båten får det att hugga till i mitt hjärta.
Det finns inget som får mig att må så dåligt som när någon blir bedragen och det finns många runt omkring en som vet men själv lever lyckligt ovetande.

Jag minns när jag jobbade på tele2 och vi va på "konferens" på vildmarkshotellet. 
VI var inte många som sov i rätt säng den natten. Usch vad dåligt jag mådde av att se hur folk beter sig!!!
Att man sen har mage att åka hem till sin fru/man som att ingenting har hänt och allting rullar på precis som vanligt får mig att må illa!

Så jag hoppas att alla de som känner en sån rädsla/oro över att de kanske avslöjas i TV faktiskt får sin stund i rampljuset! Det vore inte mer än rätt!!

Stefan var på kryssningen....
han fick ingen TV tid
och vi är fortfarande tillsammans :o)

Kommentarer
Postat av: Lars

Herregud!! Nu är jag här i Skövde och tänkte att jag skulle slå dig en signal för lite surr och fika. Men går det att hitta ditt nummer ? Svaret: Nej!! Blä för dig JOsephine;)Skicka ditt nummer

2008-10-01 @ 11:54:52
Postat av: Josephine

men ååååååååååå, jag har ju inte ditt nummer heller!! :( min blogg lyckades du underligt nog forska rätt på, men inte mitt telefonnummer!! haha, du är ju som du är! fniss. hur lyckas du??

Jag skickar ett mail till dig med mitt nummer och så hoppas ja du hör av dig nästa gång!! :)

hade ju inte suttit helt fel med lite fika o tjöt denna tråkigt regniga onsdag!

2008-10-01 @ 14:13:58
Postat av: jessica

Hallå. tack tack =)



det är bara bra här uppe...mkt att göra nu med praktik och uppg som ska in efter praktiken!!

hur går det själv? bytt göteborg mot skövde? puss o kram

2008-10-02 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0