Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag bytte bort en tjejfest mot en hemresa till Värmlands gröna skogar.
Att passa på att åka hem och hälsa på familjen var en självklarhet när det blev en hockeyfri helg.
Så lite spontant så packade vi våra väskor och begav oss hemåt.

Men det blev ändå inte riktigt som det var tänkt.
tack och lov ordnade det upp sig till det bästa.
Jag är ändå glad att jag åkte hem, för hade jag inte åkt så hade jag haft ett fruktansvärt dåligt samvete nu.

och sen känns det bra att få längta efter min prins som befinner sig hos sina föräldrar ännu djupare in i värmlands skogar ;P
men jag längtar efter honom och jag tok längtar tills vi får åka hem imorron!
en skön känsla för då känner jag att jag har valt rätt.
Att flytta med var från min sida helt rätt beslut och jag ångrar mig inte en sekund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0