Det är Alfons o jag

Det är jätte kul att se att antalet besökare ökar :o)
roligt att ni vill se hur ja mår och har det i min nya stad.

Just nu är mitt liv en aning hektiskt och jag vet inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop. Så när tisdag har passerat ska det bli skönt att andas ut.
Koncentration och fokus har varit svårt den här veckan. Jag har inte alls mått bra och det har sina orsaker.
Men nu pekar kurvan uppåt och det kan bara bli bättre!

Imorgon bär det av till huvudstaden för att träffa Helen och gå på Coldplay. Ska även bli hur kul som helst att träffa Peter och Johanna igen. Saknar min peter, ska bli lite konstigt att se honom tillsammans med en annan tjej. Fniss.
Men Peter har ett hjärta stort nog för att jag också ska rymmas, det vet jag :o)

Jag har precis tagit en väldigt varm dusch för att värma upp kroppen inför ännu en kväll i skara ishall. Det är hårt att vara spelarfru vill jag lova. Hoppas att han sköter sig bättre den här matchen så man slipper stå på läktaren och för att citera helen: skämmes ;P
Målet kan ju i alla fall vara att få spela hela matchen! haha. Speciellt när jag åker så långt för att titta!

Nej men vad sjutton, plugga va det ju.
Varför i hela fridens namn ska det vara så lätt att hitta på ursäkter att slippa undan?
Plugga! NU!

-Jag ska bara diska först.


-Jag ska bara duscha först.

-Jag ska bara blogga först.

-Jag ska bara städa lite.

-Jag ska bara ringa mamma.

-Jag ska bara bädda.

Jag ska bara
Jag ska bara
Jag ska bara
Jag ska bara


Kommentarer
Postat av: Peter

Oohh oooooooo oh...

2008-09-18 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0