Uppdatering

Kursintroduktionen igår fick kursen att verka väldigt intressant och jag gick genast hem och beställde böckerna! De två tidigare kurserna har vi varit mellan typ 10-15 stycken på föreläsningarna så jag hade räknat med att det skulle vara typ samma människor på även de kommande två kurserna. Men så fel jag hade!!!!
Jag kom insläntrande 15.14 och det va precis fullt i föreläsningssalen om det inte vore för att ja kände igen kursansvarig trodde ja att ja va i helt fel klass! Jag en flashback från högstadiet när jag knallade in i fel klassrum och satte mig, men det är en helt annan historia. Det va i alla fall sjukt många!!! hur ska ja nu våga öppna munnen och säga något på seminarierna?!?!?!? jag som tyckte att ja kommit så långt i mitt nya lite modigare liv :D typiskt.

Idag har jag i alla fall fått ett städ ryck, vår lägenhet ska vara skinande ren när Stefan kommer hem sen. För ja vill förtjäna 'världens bästa sambo' idag också :o)
Det är faktiskt riktigt roligt... eller ja försöker att intala mig det i alla fall...
Men jag har lite tidspress på mig, för idag ska jag iväg och träna
så det är bara o tuta o köra!

tjipp o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0