Karlskoga för en tid

Jag kom hem till mor o far i onsdags kväll och ska stanna hemma tills nu på torsdag. Med andra ord ska jag sova på golvet i mer än en vecka.... puh! Ge mig styrka :)
De har köpt en böddsoffa men den levereras inte förens efter jul så det blir hårt underlag även nästa gång ja kommer hem.

Söndag idag och jag har bytt ut hockeyn och Skara mot Luciakandidater och Degerfors!

Jag är trött, ständigt trött, minns knappt när ja va pigg senast. Om det beror på vädret, all medicin jag stoppar i mig, hjärtat eller nått helt annat är det ingen som vet. Jag skulle vilja veta.....
Men det är svårt att sova på nätterna det är då tankarna snurrar runt runt runt i mitt huvud.


Idag känner jag att det är dags för en
Dagen ris:
I natt fanns det även en annan anledning till att min goda natts sömn stördes. Det var alldeles för ljudliga nattliga aktiviter i någon lägenhet i närheten.....grrrrrr. hon skulle bara veta hur väl hon hördes, lite pinsamt faktiskt.
Jag fick lov att sätta på tv:n för att slå bort tankarna på hur mkt jag saknar min sambo där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah pinsamt för grannen...vet man vem det är? haha

Tack! den andra soffan är inte så långt borta if jag skulle sakna den för mkt, har lånat ut den till frida som bor 5 dörrar bort =P haha

2008-11-30 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0