Jaaaaaa, jag vet...

.... att jag inte har bloggat på ett tag. Men man måste ta en paus och stanna upp i bloggandet för att hitta sig själv igen. Det säger i alla fall Blondin bella :D hahaha.

Egentligen är det inte för att jag inte har haft något att blogga om som jag inte bloggat.... det har liksom inte bara blivit av.
Jag mår i alla fall bra och allt är som vanligt!

Jag har idag avklarat min första tenta på Högskolan i Skövde och jag tror att det gick bra... men man ska väl inte säga för mycket. Det är i alla fall bara att ladda om och ta nya tag för på fredag är nästa tenta!

Så det är mycket plugg nu och jag har noll motivation, men det tillhör ju vanligheterna och jag är inte förvånad direkt!
Det är knäppt bara att det finns så sjukt många olika anledningar att låta bli att plugga, igår tex så åkte jag 16 mil för att shoppa på lager 157 och titta på hockey. Kanske inte så klokt dagen innan tenta när man inte har pluggat tillräckligt. Men det var mycket trevligt och jag har redan shoppat slut på novembermånads pengar.... fyyyy

Skara IK var tippade seriesegrare inför den här säsongen men någonting har hänt och efter fem raka förluster ligger de så långt ner i tabellen man kan komma. Men vad gör det, jag njuter ändå av att gå på hockey och se min prins som bästa spelare match efter match.... stolt som tuppen :D

Jag har varit hemma i Karlskoga och hälsat på i lillebrors första egna lägenhet och på fredag bär det av mot värmlands gröna skogar igen. Det är ju faktiskt fars dag på söndag och pappa skulle bli så besviken om jag inte kom hem, vill ja tro i alla fall!

Imorgon blir det tentaplugg på skolan.... grrrr så jag längtar!!



ps. för att få igång tankeverksamheten igen hoppas jag på en gästbloggare inom en snar framtid! :o)

Kommentarer
Postat av: Beakis

Men hej Phiphi, välkommen tillbaka till bloggvärlden! Ha det fint, lycka till me plugget:)

2008-11-03 @ 22:56:01
Postat av: Josephine

tack tack beakis!! :) jag ska göra mitt bästaste!!

jag tänker på er varje dag hur ni har det däruppe i östersund, ja önskar jag också var där nu när vintern är på väg!!!

kram

2008-11-04 @ 09:25:46
Postat av: Beakis

Oj, det lät stort - ja jag kan berätta att vi har det ganska bra! :) Fast nån vinter? Nja, den smälte bort igen! Men jag sitter i skolans bibbla å ser ut över Frösöberget - och i backen ligger det faktiskt snö kvar (mest konstgjort, men whatever...). Men jag säger till när vintern har kommit så får du komma upp! Kram på dig å kör hårt me plugget å ha en nice helg sen!

2008-11-06 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0