Frustration

Jag förstår inte hur jag ska överleva den här veckan!?!?!?!

Jag har lärt mig 8 instuderingsfrågor och det är "bara" 20 kvar och tenten är på fredag morgon!
-ge mig styrka-





jag kan inte
jag vill inte
jag orkar inte

fel av mig, man kommer mycket längre med en positiv inställning!

JAG KAN
JAG  SKA
JAG VILL

.... och Skara IK kommer idag att ta hem sin första seger för det har min sambo lovat mig!

.... och jag ska få träffa min lillebrors kärlek i helgen.


Massa kul o se fram emot med andra ord :o)

för att citera en vis vän

- Upp med Håkan!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Helen, du känner till den visa mannen va??? ;D

2008-11-05 @ 13:35:17
Postat av: Helen

Nej, vad är det för stjärna som säger sådana saker? Riktigt avancerad humor må jag säga. Jag kräks på studier för övrigt, hoppas det går bra för dig i morgon iaf! Jag kommer inte hem i helgen, får se när nästa gång blir (typ när jag blir faster vilket är närsomhelst!)

2008-11-06 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0