Toalettborste

en toalettborste kostar inte många kronor......
så skulle någon vilja vara så snäll och förklara för mig hur man tänker om man...

[spetsa nu ögonen]

... tvättar den i tvättmaskinen i den gemensamma tvättstugan i 40°


Ja du läste rätt!!!!


Det måste väl ändå vara höjden av snålhet, eller?!?!


fy vad äckligt, jag skulle ALDRIG stoppa mina kläder i den maskinen.....
men hur ska man egentligen kunna veta vad som har hänt i tvättis innan man själv kommer ditt?
tänk på det nästa gång du tvättar ;)

det är nog bäst att man ingenting vet för uppenbarligen finns det folk till allt!!
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mouhahaha tror jag garvar ihjäl mig =D

hur är det med dig?? vem pratar du med när du gör tenta på bregårn? har du nåttt nummer? =) hur går det på praktiken? vi får ta en fika när jag kommer hem för sommarn...!? =)
Kramar

2008-05-09 @ 22:09:06
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0