Sista söndagen

på DAVIDS.

Idag gör ja min sista söndag på davids och det är med blandade känslor måste jag säga.
Sen har jag bara onsdag och torsdag kvar, innan ja går in på den mer seriösa arbetarrollen.
Det blir en omställning må jag säga när man inte längre kan sitta o fika, läsa en bra bok eller bara titta på TV
på arbetstid.
Iofs kan det nog vara skönt med lite mer ansvarsfulla arbetsuppgifter. Jag måste väl också försöka bli vuxen någon gång :D

Jag har kommit till insikt med att alla som blivit kvar i Karlskoga efter studenten nu producerar bebis efter bebis.
Skaffar man sig inte en utbildning på annan ort så skaffar man sig familj i Karlskoga. Numera tillhör det vardaligheterna att man känner igen iaf en utav föräldrarna i födelseannonserna i KT.
Jag är kvar i stan, men jag håller på och utbildar mig och jag bor faktiskt fortfarande hemma så här blir det ingen bebbe än på ett tag :P
Så vuxen känner jag mig inte, jag är ju fortfarande en liten Tussebebbe själv.....


Nu ska jag iväg och städa omklädningsrummen för sista gången!
Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0