Resfeber BIG time

Jag förstår inte, varför ska jag alltid få en sådan resfeber?!?!
Om 2,5 timme går bussen till Uppsala där vi ska sova inatt och så går flyget från Arlanda imorgon bitti.
Just nu känns det som att jag har minst en miljon fjärilar i magen som bara flyger runt runt runt...

Det är så svårt o packa, har jag med mig allt???
Pass o biljett kommer man ganska långt på.... ja vet!
Men ändå, man vill ju inte glömma nått.

åh, jag lär mig aldrig.
Man borde skriva en standard lista som man kan ha varje gång och pricka av på så vet man att man inte glömmer nått. hmmm att ja inte tänkt på det tidigare...

jaja. ska väl gå igenom och väga väskan en gång till för säkerhets skull,
det kan ju vara så att vågen visar nått annat och det kan ju va så att ja kommer på nått ytterligare.
bättre att titta en gång för mycket....

well well,
ha en skön vecka
det tänker i alla fall jag ha :o)

Kommentarer
Postat av: Maria

hallå vännen! hoppas ni har det grymt nere vid medelhavet. jag är inte alls avundsjuk.. :P eeeh, jo. trots att det faktiskt bjuds på riktigt vackert väder här hemma. apropå hemma så är ja i kga å kommer troligen stanna till måndag eller tisdag. hoppades på att kanske få se dig en sväng innan ja beger mig söderut för att skriva tenta på onsdag! en stor jävla suck åt det... men vi får höras! kram på dig :)

2008-05-29 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0