Back on track

Jag har haft bloggtorka, eller ja, jag hade bloggtorka och la därför till ett lösenord på bloggen....
Lite för att se hur många det skulle vara som frågade efter lösenordet, fniss, busigt ja vet! hihi
fast när man då bestämt sig för att inte skriva så kommer man helt plötsligt på hur mkt som helst att blogga om.
men så när man väl bestämmer sig för att börja igen så vet man inte riktigt vad man ska skriva om eller hur man ska börja.... märkligt.

Valborg kan bockas av ännu en gång i mitt 22 åriga liv.
Den här gången firades det med champagne i Uppsala tillsammans med Stefans syster. Det va kul så länge det varade! helt klart den bästaste valborg någonsin. Att duscha i champagne på värmlands är inget jag provat på tidigare, men något jag varmt rekommenderar!

Idag måndag och tillbaka till verkligheten = Försäkringskassan.
Är inne på min sista vecka nu och det känns både bra och dåligt.
Har dock gjort ett så starkt intryck att de ska försöka få mig till kundtjänst på ett vikariat..... jag tror dock inte att det kommer bli nått av eftersom det krävs utbildning för att ta sig in där, och jag har ju trots allt 1 år kvar innan ja kan ta ut min examen. Men men jag hoppas lite iaf och är glad över att ja gjort ett så gott intryck att de vill ha mig kvar!!

Det va allt, nu ska ja iväg och träna för snart är det dax för bikinin igen.
Den 24 maj bär det av till Turkiet för en sol och bad semester.
Ja, jag vet...... jag har det väldigt bra och jag klagar inte heller ;P




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååå, Phi-Phi är tillbaka igen:) Härligt tjejen! Hoppas torkan är över;) KRAMIS!

2008-05-06 @ 23:06:08
Postat av: josephine

fniss, har du saknat mig ;o)

2008-05-07 @ 13:53:37
Postat av: Rebecka

hihi, det är väl klart jag har gjort....;0P

2008-05-07 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0