Namnsdagsbarn

det är jag det :o)

Gertrud Josephine Nilsson

Ett namn ja blivit retad för men som jag med tiden lärt mig att tycka ganska bra om!
Jag har fått det efter mamma som i sin tur har fått det utav sin mamma.

Den här veckan har hela familjen namnsdag, vilket är ganska häfftigt

Måndag : Gertrud (mamma o jag)

Onsdag : Josefina (okej, det är inte helt korrekt, men det har ändå alltid varit min dag)

Torsdag : Joakim (lillebror)

Fredag : Bengt (lillebror o pappa)


Slå det ni om ni kan!
Just den här veckan har vi många år tillbringat i fjällen och det har alltid stått en smörgåstårta i kylen när vi kommit hem från morfar. Och har vi varit på hemma plan så har det också alltid firats med att morfar bjudit på smörgåstårta.
Trots att morfar inte längre kan komma med tårta till oss så håller vi ändå på traditionen att fira veckan med den obligatoriska smörgåstårtan!


Kommentarer
Postat av: Beakis

Grattis tjejen!

När var det du skulle komma upp till Ösund? Själv är jag hemma i Ske-å 20-28/3, mellanlandar här och åker sen t Åre 28-31/3. Kan bli tight att ses va?!??! Hmmm.....;)

Må gott! Kramar

2008-03-17 @ 23:24:18
Postat av: Helen

Attans, missade jag självaste gertrud-dagen i år! Grattis i efterskott o grattis för idag.
På fredag kommer jag hem!
Kram o kyss

2008-03-18 @ 19:04:47
Postat av: josephine

HELEN: tack o bock :o) du brukar ju inte missa min dag så ja tänkte att du behövde en liten påminnelse ;) fniss. När på fredag kommer du??? Hoppas du inte bokat in nått på lördagen.... för på söndagen åker ja som bekant till stockholm å ja vill ju hinna träffa dig innan dess såklart!!
-kyss

2008-03-19 @ 08:49:54
Postat av: Helen

Jag kommer vid 22 på fredagen, men lördagen får vi ses på innan blunt snor dig!

2008-03-19 @ 16:35:12
Postat av: Anonym

på lördag är ja din helen!! :)

2008-03-20 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0