James Blunt

I går så tog jag o Stefan tåget till Stockholm för att gå på James Blunt.
Vi fick en liten mini semester!
En natt på scandic, god mat och underbart sällskap!

Den gode Blunt spelade på Hovet och han var hur bra som helst!!
(Helen vet du!? det va nästan Tommy Körberg feeling!! :o)
Nu vet vi hur det är att gå på konsert utan att hoppa framför scenen:)
Det va en ny upplevese för oss båda och det har vi inte gjort för sista gången!

Vi hade sån tur att receptionisten på scandic hade en bra dag så han
uppgraderade vårt rum och vi fick bo hur fint som helst!
Två rum med fönster som väggar och en fantastisk utsikt från våning 9
och frukosten ska vi bara inte tala om.... mmmmmmums! 
Sorligt att det bara för en natt, där vill jag bo!

Väl hemma igen är det bara att packa resväskan, för imorgon går tåget till
Östersund!
Va hur länge sen som helst som jag var där!
Men det kliar i benen på mig bara ja tänker på restiden 11.10 - 21.00
..... om jag satt på flyget skulle jag komma hur långt som helst på dom timmarna.
Det är något ja brukar filosofera om där i min ensamhet.

Men imorgon ska jag nog börja läsa en bra bok!
För på måndag börjar praktiken vilket innebär att jag inte behöver läsa någon
ny kurslitteratur förrens till sommaren och jag kan läsa böcker med gott samvete!!!
Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Maria

nämen se där! en liten sthlms-trip :) det lät mkt trevligt måste ja ju säga! man kanske borde ta sig en sådan så småningom å bara ta ledigt från allt...

hoppas allt är väl med dig å att du har det bra i östersund, för du är väl fortfarande kvar? passa på å läs när du kan..! ja har precis börjat med sista stieg larsson-boken.. över 700s i riktig bokform är bokstavligt talat tungt, men än så länge en bra tegelsten :)

vi får höras vännen! du har inte glömt att du ringer gratis till mig..? ;) kraaam!

2008-03-27 @ 15:55:49
Postat av: Jessica

Hallå, packet har kommit fram!! tack..glömdt bort att jag skulle skicka ett sms till dig och säga att det kommit fram! hur går det på praktiken?? =) kraam

2008-04-03 @ 09:11:14
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se
Postat av: Helen

Jag tvivlar på det, men jag fattar tanken!
Såg du lasse på fyran igår? Oh sån mysfarbror.

2008-04-05 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0