Badhusparken

image11

Efter att ha läst Jessicas blogg idag om en underbar dag i badhusparken i Östersund var ja bara tvungen dela med mig av bilden som hon hittat och som faktiskt gav mig gåshud!
Jag är så avundsjuk!
En strålande sol från en klarblå himmel, någon minusgrad och en solstol!
Livet har sina goda stunder

Sooooom jag saknar Östersund!
Om det ändå inte låg så fruktansvärt långt borta!

Visst våren är här och det är underbart att kunna använda vårjackan istället för vinterjackan,
man kan sitta på balkongen och bara lapa sol.

Men det är ändå inte samma sak.
Förra våren tillbringade ja hur många timmar som helst på balkongen...

Men då var jag inte ensam för då var Ankan med
och vi lyssnade på musik från högtalarna Peter ställt upp i sitt fönster.

Nu får ja istället ensam sitta och lyssna på trafiken
och inte kan man sitta hela dagen heller för halv tre försvinner solen ovanför taket.

Men jag är inte bitter :o)

Men snart så får ja äntligen komma dit,
i slutet av Mars får ja äntligen åka till norrland


Men ja vill åka nuuuuuuuuu
redan ikväll!
ja ja

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jo så ser det ut nu här uppe - sol å klibbsnö...:)

2008-03-09 @ 16:22:32
Postat av: Jonas

Välkommen till Norrland...Här ligger snön ännu kvar och senast i helgen var vi och åkte skidor!
:)

2008-03-10 @ 11:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0