Turkiet..

är över och nu borde jag ha sommar lov, men icke.... inte än. men jag jobbar på det!

jag har i alla fall haft semester och inte nog med det, jag har haft den absolut bästaste semestern någonsin!
en vecka tillsammans med min prins var på tok för kort tid och jag hade mer än gärna stannat en vecka till.
väldigt lata dagar på stranden med massa strandtennis och volleyboll. Fast volleybollen var egentligen bara riktigt kul första dagen när vi fick vara på samma lag..... men dom insåg alldeles för snabbt att vårt lag aldrig skulle förlora så resten av veckan fick vi spela mot varann. Då utvecklades det till en ruggig internkamp som varje dag slutatade med att jag rullades svettig i sanden. Jag förstod aldrig riktigt det där, oavsett om mitt lag vann eller inte så straffades ja..... hmm.
Men det var nog inte riktigt meningen att ja skulle förstå. Vi roade i alla fall de andra gästerna på stranden dagligen på olika sätt o vis.... men det behåller ja för mig själv, Fniss :D
Värmen va grym och det var upp emot 35 grader flertalet av dagarnat. Även om jag inte gillar när det blir FÖR varmt så måste jag ändå säga att jag överlevde utan större problem. Men smärtan i fötterna av den varma sanden var inte allt för rolig....





Utsikten från balkongen


      




                                                                                      



Jag har sedan vi kommit hem hunnit påbörja mitt jobb på försäkringskassan. Idag skulle jag ha gjort 9 dagar men det har tyvärr bara blivit 4 :( eftersom jag hunnit med både magsjuka och veckan efter insjuknat i halsont och feber som inte vill ge med sig. Tur att man kan roa sig med EM!! Mig går det ingen nöd på :o)

Kommentarer
Postat av: Maria

nice pics ;) å gött med resa. jag vill också..!

2008-06-13 @ 21:34:38
Postat av: T

se till att bli frisk människa! :O va kul att du haft det bra annars! :) ha en trevlig midsommar och ta hand om dig! Wohoo

2008-06-14 @ 11:35:08
URL: http://tommyhultgren.blogspot.com
Postat av: Beakis

Härlig resa Phi-Phi! Har precis kommit från Kreta, nice det med:) Ha det fint å krya på dig!

2008-06-14 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0