så det kan gå...

kvällen började bra,
men slutade alldeles för tidigt.

hejdå fest för Anna.
förfest på davids och sen käk på harrys

ja skojade o sa till pappa att ja är nog hemma till 22 igen [vi skulle äta vid 20]
jag behöver väl knappast påpeka att han INTE trodde mig.

när klockan var 22.16 försökte pappa vara rolig och ringde
-skulle inte du vara hemma till tio

han fick inte riktigt svaret han hade väntat sig
-kan nån komma o hämta mig [med panik i rösten]

med akut ont i magen fick lillebror slänga sig i bilen och hämta storasyster


ja ha det va den kvällen det.......
det va kul så länge det vara.

nu ligger jag här med datorn på magen, är inte det minsta trött och undar vad resten
av gänget har för sig.


kul, kul.

-nä ja är inte bitter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallå, vet inte när jag kommer hem nästa gång, kan bli tidigare än vad jag tror men jag hör av mig =) hehe

ja just jag, om ni har tid ska ni ta er en tripp till den tredje ön Koh Tao - underbar snorkling och framför allt den sandö som ligger lite utanför koh tao som heter koh nangyuan som är tre sanddynor som bildar en ö, där snorklade vi på 1m djup bland tusentals fiskar =) helt underbart! och kolla upp om det är "full moon party" på koh phangan (standen haad rin) får inte missa stor fest på staranden hela natten =) kraam

2008-01-06 @ 11:51:58
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0