Så dax nu..

Veckan innan jul var det vitt och fint ute, men så lagom till jul så försvann vintern och det blev regn och rusk.
Men nu när både jul och nyår är avklarat då går det passar det att komma tillbaka.....
Visst är det mysigt, men nu känns det som att det kan kvitta.

Nu längtar ja efter solen och värmen.
Snart snart får jag ligga och steka i solen, som jag längtar!!
Samtidigt som jag [nu när snön är här] längtar efter en skidsemester i svenska fjällen.

Det är inte lätt att göra mig nöjd inte.... :o)


Mina dagar är inte allt för spännande just nu, knappt att ja tar mig ur pjamasen.
Plugg plugg plugg
ångesten över att ha gjort absolut ingenting under julen har slagit till med en rejäl smäll.

Pratade med Elin i min klass idag, hon hade fått hjärnskakning och minns inget utav de senaste veckorna. Tur för henne att hon inte heller hade pluggat nått under jul, det hade ändå varit borta nu i så fall.
Men jag har ingen hjärnskakning att skylla på, så ja får helt enkelt bita i det sura äpplet och ta igen det ja borde och har missat.


MEN, jag klarade juridiken!!!!!
med tanke på att lagboken o ja inte går hand i hand så har jag inte riktigt vågat hoppas på att ja skulle klara den.
När jag såg på forumet att 12 hade klarat den och 15 kuggat så var jag ganska säker på att ja hörde till den stora gruppen av de två. Men ICKE!!!! å ingen är gladare än jag :)



Det ska ja fira imorron med en rejäl tenta fest :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nöjd..nee det kommer man nog aldrig bli! =) japp vi träffades en snabbis...mkt folk såg dig inge mer sen..var höll du hus? =) hehe nästa gång får vi planera in en fika i förväg, tiden bara sprang iväg ändå va jag hemme i 1 ½ vecka sjuk =) när va det ni åkte?? =)

2008-01-04 @ 19:14:43
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0