Psykbryt.

usch, ja tror ja får ett psykbryt på det här snart....
jag orkar inte läsa ett ord till, o ändå kan jag ingenting.
o det jag lyckats lära mig, blandar ja självklart ihop både till höger o vänster.
gah.
min hårddisk är full och behöver formateras, det finns inget minne kvar!
ge mig sol, värme o semester!!!

ja trodde att etiken skulle bli en rolig och intressant kurs,
men oj så fel jag hade! 
varför måste det finnas så himla många olika sätt att vända o vrida situationer
på!?!?! 
räcker det inte med en universal?? :o) 


orka.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah, du verkar behöva lite lov....! Själv är jag nu tillbaka i hemvana fornborgen 7, heeeeelt ok! Ha det kalas i Thailand, så ses vi förhoppningsvis!!

Kram Beakis

2008-01-21 @ 18:58:56
Postat av: Beakis

....alllå! Är du inte hemma snart så man får veta hur du haft det??!?!?!

(får själv psykbryt snart pga plugget, gah! - men det behövs en ny överskrift nu - kom igen Phi-Phi, uppdatera!)

Kram!

2008-02-07 @ 22:57:23
Postat av: Helen

Jag håller med föregående "talare". Berätta!

2008-02-11 @ 11:38:30
Postat av: Josephine

nu så har jag tagit mig i kragen och skrivit några rader :)

2008-02-12 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0