Fredag.

Idag är det fredag och exakt en vecka kvar till tentan.
Jag har faktiskt varit riktigt duktig de senaste dagarna om jag får säga det själv :)
Vi har fixat klart ett av tre grupparbeten, vilket också känns kalas!
o det är fredag idag.
Jag hade sett fram emot en lugn och skön helg med massa plugg,
och en liten utgång....
Men det sattes det stop för:
-HALLÅÅÅ du va ju ute förra helgen.....:D
ja jo, okej då.

middag med mamma o pappa, postkodmiljönären och lite etik på det så är kvällen fulländad sen.
en fredags kväll helt i min smak :o)
dessutom så hade ja ju min virrpanna lovat att ja ska jobba lördag o söndag.
det är inte riktigt med i min planering av antal sidor / dag.
men men bara att gilla läget och göra det bästa av situationen.

jag har precis insett att det här är den sista tentan jag skriver innan sommaren, vilket gör att det känns inte
helt katastrof om ja skulle misslyckas....
Det är en dock en himla massa arbeten som ska in, men va sjutton ett arbete har ja aldrig misslyckats med
och har inte tänkt göra det nu heller. Det är ju faktiskt det som ja alltid har tyckt varit allra roligast i skolan.

Jag var hos farmor och fikade häromdagen och hennes standard kommentar så fort man pratar om skolan är:
-Jag gick sex år i skolan och sen gick jag hem
Sex år...... hallååå ja är inne på mitt fjortonde år!!!
men så är ja ju ganska smart också :P

Hon [farmor alltså] är för rolig, hon frågade vad jag fick i julklapp av stefan.
Ja visade henne min lilla ipod och förklarade att man har musik på den.
När ja såg att det inte riktigt kopplade så stoppade ja lurarna i öronen på henne och satte fast den i blusen o tryckte på play.....
O plötsligt förvandlas köksgolvet till ett dansgolv..... hahaha!
med hjärtat i halsgropen för att hon skulle ramla så satte ja stop för det hela,
hon är allt bra tokig, men utan tvekan
VÄRLDENS BÄSTA FARMOR!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej hopp!
Nu har jag hittat hem till Sverige!
Om du behöver en pluggpaus i morgon kan du väl höra av dig. Annars lycka till med tentan. Jag åker till Linköping på söndag.
Kyss!

2008-01-11 @ 20:23:13
Postat av: josephine

åh, klart ja vill träffa dig innan du försvinner tillbaka!!!
men men.... ja jobbar ju imorron och på söndag!
har du några planer för imorron kväll?
nej men....vid närmare eftertanke.... ja vet inte om ja vill träffa dig ;) du är säker snuskigt brun nu :D
ah, där kom ja på dig... därför du vill träffa mig så du får glänsa :) fniss.
nej men seriöst, gör du nått speciellt imorron kväll?
-kysss

2008-01-11 @ 21:21:03
Postat av: Helen

Du oroar dig helt i onödan! Bara några fräknar rikare som vanligt.

Jag har inga planer! Hör av dig när du har tid!

2008-01-12 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0