FK.

Idag har jag tagit mig i kragen och löst ett problem som hängt över mig i flera månader.
På 5 minuter va det kirrat.
Jag har ordnat med praktikplats!

Dagens lunchbjudining hos hanna utvecklade sig till en heldag på drömstigen!!
Jätte mysigt när man kommer upp i ålder och ålderskillnaderna liksom raderas ut.
Vi är inte släkt, men det känns så!
.....o så har hon ju världens goaste ungar.
det där med singstar är väldigt kul på förfester, men så här på eftermiddan tycker ja inte riktigt att jag kommer upp i min riktiga standard, men jag gjorde vad jag kunde och jag kämpade på tappert...!! haha

Jag har sedan en vecka tillbaka drabbats av sömnproblem.
Jag har glömt hur man gör när man ska somna på kvällarna...... usch det är hemskt, samtidigt som jag har glömt hur man gör för att sova länge på morgonen.
Igår höll jag på att få spunk och kände att någonting måste göras. Jag möblerade om i mitt rum. Förr så har jag alltid somnat framför tv:n och så har den slagit av sig själv. Men som ja hade det här så såg jag inte tv:n.....
Så ja gjorde ett ryck och det hela resulterade i att jag bara var vaken en halvtimme längre i natt.
Att sova mellan 02.30 och 06.30 är inte hållbart i längden. Fast idag är ändå första dagen som jag känner mig lite seg i kolan.......


Men men, att vara trött är inte någon garanti för att kunna sova har jag lärt mig.
Jag lever på hoppet.....!


Kommentarer
Postat av: Beakis

Men Phi-Phi, du brukar ju ta värsta långpromenaderna?! Det brukar ju göra susen för sömnen!!! Iallafall för mig....

Vart blir praktiken?!

Snart mot östersund, jaaaaaaa.! :)

2008-01-07 @ 20:47:04
Postat av: josephine

ja vet, å ja går fortfarande, å tränar som förut.... men det vill sig liksom inte riktigt.... ja har nog sovit för mkt å så kompenserar ja det nu på nått konstigt sätt nu :o) sååå måste det vara! hihi. eller också så är det för att ja är tok nervös inför redovisning inför klassen och SEMESTER :)

2008-01-11 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0