det är ett hårt liv ja lever ;)

Regn regn regn regn, finns det nått mera tråkigt väder?!?!
Visst kan det vara mysigt med regn, krypa ihop tillsammans med någon man tycker mkt om i soffan, äta chips o titta på fim......... men då krävs det att man har någon att krypa nära intill!!

Tenta plugget den här veckan får mig att vilja, får mig att vilja, får mig att vilja lägga ner det här med skolan.
Jag orkar inte, det är fullt i mitt huvud, det går liksom inte in mer!

Jag längtar tills på lördag, för då får jag äntligen träffa min prins igen, SOM ja saknat/r honom sen han åkte!!!
men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det ju.....

jag skulle snarare vilja säga, väntar ALLTID för länge!
 


På fredag skriver jag tentan, på söndag åker jag till sundsvall, på måndag har jag semenarie som avslutar höstterminens sista kurs.....
Sen får vi ett välförtjänt lov va?!?!?!
ha, pyttsan, lov, hö vad är det för nått??
Vi har lov från måndag eftermiddag 16.00 till tisdag morgon klockan 8.00.
För då börjar vårterminen med två dagars föreläsningar.

Men seeeeeeeeeeen,
åker ja hem,
byter resväska, beger mig till stockholm/arlanda för att sätta mig på planet till Thailand!
2 veckors semester!!!!! du får säga vad du vill, men det har jag faktiskt förtjänat!


det stämmer nog trots allt
.......DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅTT GOTT.........

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe om jag får fortsätta lr måste ta ett stuideuppehåll. vi har spärrar och inför T3 måste vi klarat allt som vi tidigare gjort och jag har kvar en tenta och dom har inte lagt någon omtenta nu innan T3 utan den ligger i mitten av februari. så dom har inte planerat så bra och pga det kan jag nu få dispens att börja T3 iaf och göra tentan i feb. kort fattat hoppas du förstår =)

2008-01-16 @ 19:40:18
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se
Postat av: Jessica

nee jag vet. det känns som om dom vill bli av med oss och det är ju inte bättre att dom är så sega på att kunna ge svar...T3 börjar lixsom nästa vecka...vill ju veta om jag måste flytta hem lr inte! aja men nu hoppas jag att det löser sig iaf.

2008-01-16 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0