2008

Det är väl nu det är meningen att man ska skriva en tillbaka blick av året som gått.
Men nej, det blir inget sånt för min del.... orkar inte.

Julen är slut, det nya året är här vilket innebär att veckorna som ja längtat efter hela hösten har varit här och är förbi. Det är tomt, tyst och öde i Karlskoga igen.....
Det va kul o träffas o ja saknar er redan!

Julafton avklarades utan missöden, något mindre klappar än vanligt..... Men den största klappen inväntar jag den 24 januari så no hard feelings! men julafton var roligare när man var liten.....
Juldagen gjorde mig inte besviken, som jag längtat och vilken kväll det blev!
Annandagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men å andra sidan.... hur ofta blir det som man tänkt sig?

Mellandagarna sprang änna förbi mig och det var knappt att jag hann med.
Helt utan krav på en lyckad nyårsafton blev kvällen helt underbar!
Med god mat, god dricka och underbart sällskap blev det den bästa nyårsafton någonsin :)

Idag är det nyårsdagen och den har jag spenderat så som man egentligen [enligt min mening] ska spendera en juldag, eftersom jag missade det har jag tagit igen det idag.

Nu sitter jag här med ångesten upp över halsen över allt jag borde ha pluggat under de här dagarna.....
Det är smällar man får ta, jag hoppas det ordnar sig även denna gång!






Jag hoppas på ett 2008 så som 2007 slutade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0