Till tonerna av

jag skulle vilja tänka klart
jag skulle vilja tänka en underbar tanke


sitter ja i lillebror säng och lyssnar på hur duktig han är med guran i knät.


våren har kommit till karlskoga :)
idag har jag suttit på balkongen och läst i uppkavlade byxor och uppknäppt tröja. Det va hur varmt som helst i solen!
Där satt jag och tittade ner på folk som var ute och gick i tjockaste vinterjackan, mössan nerdragen över öronen och vantarna på händerna. Hallå tittar inte folk på temometern innan de går ut. Okej man ska inte klä av sig för tidigt, men lite känsla måste man väl ändå ha trots att februari inte är slut än.
Häromdagen så ryktades det om en tjej som knallade runt på stan i piratbyxor, det är väl kanske att ta i lite väl....
Lagom är nog bäst.

våren har även visat sig vara på väg på allvar i form av rinnande näsa, trånga luftrör och kliande ögon.
härligt.... känns som att det kommer bli en lång vår för josephine.
men jag får väl igen för förra våren så missade jag dessa problem helt!
när våren kom till karlskoga var jag bosatt i östersund och lagom tills våren kom till norrland så åkte jag utomlands och när ja kom tillbaka så var det knappt två veckor kvar tills ja flyttade hem till karlskoga där våren var över!
sån tur har jag inte i år är ja rädd....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallåå, dålig tajamt men du får väl låna lgh om du behöver? Jaa jag vet tåg biljetterna är jättedyra nu...tänkte även beställa resa hem för sommaren men dom biljetterna kostade 700kr...svin dyrt! men det finns sista minuten...du får trycka på en lite knapp uppe i hörnet där du trycker in vart du vill åka...fattar du? haha =)

2008-02-26 @ 09:22:34
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0