home sweet home

Jag har snart bott hemma i ett år och det är nästan ett halv år kvar tills ja återigen kan packa ihop mitt pick och pack och vandra vidare.
Visst jag har sparat en hel del pengar, och det har många gånger varit skönt att det alltid finns folk runt omkring en. Men det finns saker som man strör sig på, det är som ett frö som bara växer och växer....

Idag är jag för första gången på VÄÄÄÄLDIGT länge ensam hemma, det är tyst och riktigit tråkigt!
så jag har bjudit in mig på lunch hos farmor :o)
och sen ska jag gå och hälsa på lillebror i eftermiddag. så jag ska nog få även den här dagen att gå.

Jag borde plugga, men jag känner inte för det och skjuter det som vanligt på morgondagen!

Jag var i Örebro igår och skulle shoppa. Men jag va inte på humör, det va så mycket roligare att titta på heminredning istället för att prova jeans som ändå inte satt som de skulle.
Jag vill ha en egen lägenhet nuuuu, inte om sex månader!!
jag vill tvätta, städa, handla, laga mat och allt som hör till.
jag vill ta hand om mig själv.
snart 23 år och bor fortfarande hemma, det är skandal!

Kommentarer
Postat av: Beakis

PhiPhi det är inte skandal! Det är ju inte så att du aldrig bott hemifrån, och i den här åldern får man flytta lite bort, lite hem å lite bort igen... that´s okej! Men jag förstår hur du känner, helt klart....!

Sköt om dig! Kramar Beakis

2008-02-19 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0