Alla hjärtans dag

Tänk att man kan bli glad för så lite!

jag skrev semesterinlägget igår och idag har jag fyra kommentarer att svara på :)
så glad blev jag!!!!
idealet skulle ju vara att alla som läser lämnar ett litet spår, bara ett litet, anonymt eller vad som helst....
mkt roligare att få en kommentar än ett mail i inkorgen!


Imorgon är det alla hjärtans dag!
Jag minns när jag satt vid datorn för ett år sedan,
jag satt ensam vid samma dator men i mitt lilla krypin i östersund och skrev.
jag gjorde en lista, ja ni minns säkert....
jag skrev även att det fanns en liten prsent som köptes men som aldrig gavs bort och att jag skulle spara den till nästa år och att jag hoppades att jag skulle ha någon att ge den till.

Nu är det ett år senare och jag vet precis vart den ligger, den finns kvar!
Frågan är om ja ska ge bort den i år....


Min situation ser idag helt annorlunda ut, mot hur den har varit tidigare.... ja ni vet!
man måste lyssna på sig själv, inse och våga bryta mönstret!
jag vågade och hittade världens goaste kille
och med honom tänker ja tillbringa morgondagen
vår första alla hjärtans dag men absolut inte den sista!

- Det sägs att ensam är stark och kanske är det så
jag för min del har insett att för mig så gäller två -



Hoppas att ni får en underbar dag ni också imorron,
tycker väldigt mycket om er allihop ska ni veta och vänner kan man aldrig få för många av!
tråkigt att många av er är så långt borta bara,
men om man ska se något positivt med det så blir det ju faktiskt ännu roligare när vi faktiskt ses


ha det bäst!
många kramar
 
//Josephine

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, ja satt precis å tänkte på att morgondagen är en typisk `couldn't care less-dag´! å det där med killar är något som förövrigt är helt nedlagt. det ska allt mkt till innan här ska vågas igen å ensam kanske måste vara lite stark för att det ska funka?
vad vet ja...

men dina ord inger ändå hopp å för det å mkt mer skänker ja dig en tanke eller två på denna, för mig, helt meningslösa dag! ;)

ta hand om dig å er, å ha en härlig alla hjärtans dag! :)
kramar/M.

2008-02-13 @ 23:50:39
Postat av: Josephine

Maria: jo du har rätt, ensam kan vara stark!! :)
det där med killar är egentligen ganska överskattat, vad ska vi med dom till egentligen ;)
vad ska man med dom till när man har vänner som bryr sig om en!!

är du inte påväg hemåt snart???
va ju ett bra tag sen vi sågs nu...


kramkram

2008-02-14 @ 07:08:19
Postat av: Helen

Hej!
Ha en underbar alla hjärtans dag!

Jag ska baka muffins dagen till ära. Men det är lite väl ambitiöst att försöka forma dom som hjärtan va!?

Kram o KYSS

2008-02-14 @ 11:03:06
Postat av: Jessica

Joo det här bara fint här med mig, mkt att göra i skolan bara så hinner inte med så mkt annat. jag kommer hem till kga i sommar och jobbar...har ingen lust att vara här uppe själv, alla min vänner här uppe åker hem till sitt =) själv då? vart ska du jobba i sommar, har du sökt nått?

2008-02-14 @ 22:39:40
Postat av: Josephine

Helen: hoppas att ni hade en mysig dag och att muffinsen blev goda :)
kommer du inte hem snart??? saknar dig!

-kyss

2008-02-16 @ 12:40:44
Postat av: Putte

Men presenten, det hade hon ingen... ;)

2008-02-18 @ 14:47:20
Postat av: Helen

Jag är rädd för att det inte blir förrän i påsk! Men det är ju inte så långt dit!

2008-02-18 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0