Utmanad

 Jag har blivit utmanad, men jag kan faktiskt inte komma upp i 8 tv-program som jag tittar på, jag har inte heller 8 favoritrestauranger och jag kan inte heller komma på 8 saker jag har på min önskelista, så det blir svårt....!! men jag kan i alla fall dela med mig av 8 saker jag gjorde igår :o)



8 saker jag gjorde igår:

  1. Tog bussen till stan för att gå på föreläsning, upptäckte på bussen att föreläsningen först är imorron och tog första bussen tillbaka hem. Jo men jag tycker det är ganska kul att åka buss..... Det är det jag brukar roa mig med på dagarna för att få se så mycket som möjligt utav vår underbara stad.
  2. Skulle laga mat med ett baconpaket och klippte av ett från ett sånt där trepack ni vet, en timme senare när paketet tinat lite och det var dax att börja laga i ordning så drar jag ut lådan med knivar och vad hittar jag där?? om inte de resterade två paketen som jag var helt säker på att jag lagt tillbaka i frysen..... ibland undrar jag hur det står till däruppe?!?!
  3. Var på biblioteket och lånade kurslitteratur
  4. Fikade med Andreas och Stefan
  5. Hämtade ut Stefans examenspresent :o)
  6. Myste med min sambo 
  7. Pratade med lillebror
  8. Skar mig i fingret när ja skulle hacka lök, AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0