tiden springer i från mig....

Lucia blev en succé! en klockren kväll med nyfunna vänner, snuskigt vin och en grym utgång! det va inte sista gången hoppas ja.... det blev en del knas och det är ju det som förgyller det hela! Att man blir en stövel fattigare, tappar mobilen, tar taxi med kåtaste/sliskigaste killen på stället för att man tappat lappen o inte får ut jackan är ju sånt man får räkna med :S haha.

dagen efter va inte riktigt lika rolig och vägen till skara med marie (som kör som en biltjuv) gjorde resan till den värsta på länge. men jaaaa...., jag vet det va värre för min kära sambo! fniss. som man bäddar får man ligga
efter en sen lunch på lottas jobb väntade en tokspännande hockeymatch som till sist slutade med seger och kebabtallrik, mumma!
5 minuter in i Wallander kastade vi in handduken och somnade gott....

igår vet jag inte riktigt vad som hände, jag hade inte många rätt inte, men det är en helt annan historia..

tiden springer iväg nu när det snart är jul.... endast en julklapp är inköpt, men resten ska jag fixa på torsdag när S är arbetslös och har tid för en runda på stan med mig!
imorron är det examen, då är han brandman på riktigt! knas, ja vet! hot hot hot


Jag har helt enkelt det alla tjejer vill ha och han är MIN MIN MIN


Kommentarer
Postat av: putte

Hett hett, vad kvinnor vill ha! ;)

2008-12-18 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0