Kostym

Jag släppte precis iväg min älskling i KOSTYM!
okej jag är ruskigt svag för killar i uniform, oavsett om människan i fråga är snygg eller inte så blir jag knäsvag.
Men det finns fan inget som går upp mot en snygg kille i kostym!! Alla klär inte i det...
min prins bar dock upp den med bravur!
Hur stilig som helst och jag ville verkligen inte att han skulle lämna mig!


Jag ska ta Elisa under armen om en liten stund och knalla till kyrkan för att vara med på avslutningen!


idag är ingen vanlig dag
för det är Stefans examensdag!

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis Stefan!



2008-12-17 @ 15:59:16
Postat av: Stefan

Bockar, bugar och tackar ödmjukast! ha de bra

2008-12-17 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0