Kafferep

Livet är väl ett enda stort kafferep, eller?
Idag har mamma och jag roat oss med att åka runt till folk vi känner och våldgästa för att få oss en kopp kaffe. Ganska bra taktik faktiskt om jag får säga det själv :o)
Det bästaste stoppet gjorde vi i alla fall på Bamsestigen, vi fick inget kaffe, men jag fick snuffa bebbe :o) Lilla Erik va hur go som helst!!! När vi käkade lunch på Paris kastade både jag och mamma längtansfulla blickar mot lilla Nellie som var och fikade med pappa o Magnus. Abstinensen slog till och  var vi tvungna att leta upp någon i samma ålder som vi kunde få klämma lite på ;)

Annars går dagarna ganska långsamt, jag bara väntar på att onsdagen ska vara över så jag kan slappna av. Även om jag inte tycker att det påverkar mig så vet jag att det gör det. Jag orkar inte ta mig för någonting, jag borde egentligen plugga, men det går inte. Jag har försökt läsa en bok, men ja läser bara några rader så inser jag att jag inte har en aning om vad jag har läst. Jag försöker kolla på film, men det är hopplöst ja bara somnar. Jag surfar, men jag går in på samma sidor utan egentligen mål eller syfte, stänger ner öppnar upp igen, samma sidor..... inget nytt, stänger, öppnar, stänger, öppnar..... Höjden av meningslöshet verkligen.


Idag har jag även hunnit med att gå lös på shopping och jag har en hel del att visa upp, hoppas det går hem!
Röd hårig har jag visst blivit också.... en ren katastrof som inte borde ha inträffat.... men nu är skadan redan skedd och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet... jag får nog bita i det sura äpplet, helt enkelt öppna plånboken och bege mig till närmaste frisör.

Jag ska boka resa hem nu,
för jag längtar hem!



Jag saknar dig så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig också älskling, kom heeeem!

2008-12-02 @ 11:36:02
Postat av: Älsklingen

jag saknar dig väldigt mkt älskling! Du borde ha varit hemma för länge sen! Kom heeeem!

2008-12-02 @ 12:53:44
Postat av: Älsklingen

jag saknar dig väldigt mkt älskling! Du borde ha varit hemma för längesen! Kom heeeem!

2008-12-02 @ 12:55:04
Postat av: Älsklingen

jag saknar dig väldigt mkt älskling! Du borde ha varit hemma för längesen! Kom heeem!

2008-12-02 @ 12:57:46
Postat av: Josephine

Jag kommer snart håll uuuuuuuut :D

2008-12-02 @ 16:59:43
Postat av: Beakis

Stackars Phi-Phi, inte vill vi att hon ska känna meningslöshet... Hoppas hoppas det blir bättre snart! Hopp å frid! //Beakis

2008-12-02 @ 17:17:54
Postat av: Beakis

Stackars Phi-Phi, inte vill vi att hon ska känna meningslöshet.. Hoppas hoppas det blir bättre! Hopp å frid! //Beakis

2008-12-02 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0