Tenta ångest....

jo men visst nu börjar den komma krypande....
imorron smäller det, första tentan den här terminen. det är nu jag får beviset hurvida det går att plugga hemifrån eller inte. klarar jag den är det både skrämmande och oroväckande inför nästa kurs. jag måste ta mig i kragen och börja plugga mera känner jag......
vi får se hur det går.

jag kom hem igår kväll efter några alldeles underbara dagar tillsammans med stefan i skövde. jag tror bestämt att jag har hittat min prins :)
idag skulle det pluggas hela dagen, jag hade klockan på ringning och var uppe med tuppen. men jag kände ett behov utav att åka till lillebror så jag tog med mig böckerna och åkte dit. jag tänkte att jag kan väl lika gärna plugga där som att plugga hemma. Yeah right. jag kom hem efter fyra och hade då inte läst många ord inte, men jag hade dock utklassat hans vänner på 500 :D
jag måste nog passa mig för sist så slog jag dem alla i bowling ;) hahaha.

det blir ingen semester..... trist :´(
men det är inte så mkt att göra....
det enda jag hoppas på är att lillebror kan bli pigg och glad och komma hem igen inom en snar framtid. han bara ligger och tynar bort för tillfället och det går jag inte med på att han fortsätter med.
han saknas här hemma!!

nog om det, jag måste hålla tankarna i styr......
rehabiliteringsmetodik är det enda som det finns plats för just nu.
imorron är det förhoppningsvis över, jag bryter ihop om jag måste fortsätta läsa i samma böcker ytterligare en månad.
det får inte hända!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vadå läsa i samma böcker en månad till...?! hur många månader har du läst i dom böckern? sist vi såg sa du att du inte hade läst nått =P haha nee hoppas det går skitbra i morrn =)
neej vad tråkigt med din bror, hoppas att han piggnar till snarast!!

vet du va..det snöar här med...och är kallt! :) dom har till och med varit ute med sandbilen hehe vinter är påväg ;) kramar

2007-11-07 @ 20:06:03
URL: http://jessicafromholdt.blogg.se
Postat av: Helen

Hej!
Hur gick tentan?
Vad är det för fel på jocke?
Kram

2007-11-09 @ 22:19:50
Postat av: josephine

helen

du har fått mail :)

2007-11-11 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0