Skövde.

Jag anlände till Skövde i fredags.
Lite ångestfyllt, jag har trots allt tenta på torsdag. Men vad sjutton, ska jag åka på semester så kunde jag ju bara inte gå med på att vi inte kan ses förrens i december! 
Nästa fredag går flyget till Egypten, men som det ser ut nu så vet jag inte om jag kommer vara med på planet.
Mitt resesällskap är lite blek om nosen och ligger inlagd på sjukan.....
Stackarn!
Än är hoppet inte ute, men det blir som det blir! Ödet är inget man kan styra över, tyvärr!

I vilket fall som helst så pluggar jag hela dagarna och det känns som att jag kan allting nu.....NOOOOOOT!
Jag har inte öppnat böckerna sen jag kom hit.
Vad sjutton, jag kan inte men det känns ändå som att läget är under kontroll. Dumt om att lägga ner för mycket tid liksom ;P

Igår hade vi en riktig slapp dag helt i min smak. Efter promenad i det härliga höstvädret fikade vi lite kollade på ett avsnitt av prison break och bytte därefter om för att gå och träna när vi insåg hur trötta vi var och la oss för en powernap. Vaknar två timmar senare konstaterar att vi hoppar träningen [vi kom i alla fall så långt att vi faktiskt hade träningskläderna på oss, även om vi bara sov i dom] och att vi båda va utsvultna och att det får bli en tur till pizzan. Efter att satt på kostymen och fixat frissan så knallade vi till pizzan och beställde mat, gick under tiden till ica och köpte en chipspåse, hämtade pizzan. Gick hem och käkade upp den. La oss till rätta i sängen med cips och pollypåsen och hade Beck-race resten utav kvällen :) hahahaha. Vilken kille jag hittat, precis som jag. Vi är änna som gjorda för varann :o)

Idag är det inte riktigt lika kul, efter en tok mysig morron / förmiddag så begav han sig iväg för att spela bortamatch. Borta precis hela dagen och han kommer hem seeeent ikväll när jag redan är i drömmarnas land. Jag tycker inte om det, men vad sjutton ska jag göra..... Jag ska med spänning följa matchen på nätet hur det går för stjärnan i laget ;) 
Läste om han i Skaraborgs läns tidning efter hemma premiären:

"Stefan Olsson har snabbt blivit en personlig favorit. Han påminner om Mats Sundin -stor, stark, högerskytt med lång räckvidd. När han får upp farten ser han ut som ett monster på skridskor som inte går att stoppa".

stark, ha pyttsan ;) och monster vet jag inte om jag vill hålla med om. Men han är grym på isen och det är riktigt kul att se han spela! 

Well well, jag ska väl försöka utnyttja den ensamna tiden på det sättet jag egentligen borde. Jag har redan dammsugit, diskat, ätit mat och bloggat så nu finns ingen återvändå längre..... JAG MÅSTE PLUGGA!


over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0