uppdatering...

..... jag tror att jag har fallit ifrån det här med bloggande.
en liten anledning till det kan vara att min dator har varit ur funktion! va kul det är, med dyra leksaker, verkligen!!
1400 spänn till en ny hårdisk va inte riktigt vad jag hade räknat med i decemberbudgeten.....
med 2500 i studiebidrag så sider det ganska rejält i en redan tom plånis!

ja ja nog om det.

en hel del har hänt sen sist..... men det man inte vet har man inte ont av, eller hur är det man säger :P

jag är nyklippt, är lika kär och galen som de senaste fyra månderna, jag har blivit en vän fattigare och än vän rikare, jag har hinnit med att vara sjuk flera gånger, ny semester är bokad, jag pluggar som en tok eftersom nästa tenta är på lucia.

hur kan man förövrigt vara så korkad som lärare att man lägger en tenta på LUCIA!??!!??! ja menar lucia är samma datum varje år! ingen skulle reagera om tentan låg den 12:e istället. 8-13, hallå!! ja kommer missa alla luciatåg som går att missa.....

återigen juridik, men för sista gången! tack och lov......
jag och lagboken går inte riktigt hand i hand.


det är mycket nu i jultider, men det är en mysig tid som jag tycker väldigt mycket om.
men jag saknar snön, och jag saknar mitt liv i östersund!
jag saknar korridoren :´( min lägenhet och allt som har med östersund att göra!
för ett år sen så satt jag och längtade efter att få åka hem och fira jul med familjen...... mycket kan hända på ett år.

nyår förra året firade jag alldeles ensam med tårarna forsande nedför kinderna,
i år blir det annorlunda



last year I gave you my heart
this year to save it from tears
I give it to someone special .....

Kommentarer
Postat av: Beakis

Tack Phiphi för uppdatering:) TRÅKIGT med datorn, suck! Och Östersund saknar jag med.... men skillnaden är väl att jag kommer ju tillbaka dit...! Kram på dig, och GOD JUL om jag inte hinner säga det innan dopparedan!

2007-12-12 @ 12:59:01
Postat av: josephine

men jag kommer å hälsar på dig/er när ni är tillbaka!! om jag får såklart :) blir det efter jul??

2007-12-12 @ 19:25:49
Postat av: Beakis

SÅKLART du får, det har jag räknat med! :):) Jo det blir efter jul, flyttar in 18 jan. Så efter det är du välkommen! :)

2007-12-13 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0